Sunday, June 10, 2012


להשמיט חוב = המשיח טובל

כמו כל דבר ביהדות, מושג המשיח חשוב ביותר בפני עצמו, אבל הוא גם כלול במושגים אחרים

המילה המשיח כלולה בביטוי להשמיט חוב

להשמיט חוב = 410 = ית  = תי = דרור

בכל מילה בה נמצאות האותיות י + ת, אנו אומרים: להשמיט חוב

למשל

אהבתי = אהב להשמיט חוב

יתפלל = פלל להשמיט חוב

שחרית = שחר להשמיט חוב

אנו רואים כי הלשון העברית בנויה כך שאנו לא יכולים לדבר בלי לאמר: להשמיט חוב

נראה בהמשך, בע"ה, כי השמטת חובות היא המצווה הכי מכריעה את טיב היצירה מכל המצוות

כשאנו מוציאים את המילה המשיח מהביטוי להשמיט חוב, אנו רואים כי האותיות הנותרות הן: ל' ט' ו' ב' – לטוב

הבה נראה מה הביטוי 'להשמיט חוב' אומר

להשמיט חוב = 410 = המשיח לטוב = יהיה טוב המשיח
= המשיח טובל = בטול הנחש = הזהה למשיח
= אליהו משיח = דרור = בטוי הקדשים המשיח
= 1409 = 410 = המשיח לב י-ה
= המשיח לב השטן

עשיית מצוות השמטת חובות מכריעה אם הנהגת העולם הזה
תהיה לב י-ה או לב השטן – כי הם היינו הך, רק עשיית מצוות שמיטה קובעת את הביטוי בעולם

וכמו שחילוף זה של הביטוי להשמיט חוב
מלמד אותנו: הזהה למשיח, להשמיט חוב זה לזהות למשיח ממש

השמטת החובות בשנת שמטה אינה רשות, אלא מצוות עשה דאורייתא

אנו רואים כי המילה שמטה היא גם השמדה כי ד+ה = ט

אם אנו עושים מצוות השמטת החובות בשנת שמטה מה טוב -
אם לאו, אנו מזמינים השמדה על עצמנו. ההיסטוריה של היהודים מוכיחה כי זאת המציאות

כמו כן: אנו רואים את השרש ש-מ-ט במילה המקדש כי ד+ה = ט

המקדש = 449 = שמט + ק = שמט + מוחל חוב

המשיח לא יכול לבוא והמקדש אינו יכול להבנות עד שעם ישראל
ישמרו כהלכה את מצוות השמטת החובות בשנת השמטה

אולם, מפני שלא עשינו כך מאז התקנת "פרוזבול", עלינו להשמיט את כל החובות לאלתר ולא לחכות עד שנת השמטה הבאה

המקדש = 449 = זכויות

בית המקדש = 861 = אסף = אני משמיט את
= קרן בכרת רחל = 1860 = 861

שנת השבע שנת השמטה = 2236 = 238 = רחל = ויהי אור

בית המקדש = 861 = אסף = אני משמיט את
= קרן בכרת רחל = 1860 = 861

אני לא יכולה לגלות עוד בענין זה
רק אומר שכדאי לכל יהודי שאחת זכויותיו היא שהוא שמט חובות

דורין אלן בל-דותן, צפת
DoreenDotan@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.